4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Blind getest
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 03 Oct 2008 :  20:46:02  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Misleiding is zo eigen in reclameland dat het gewoon geworden is. Geaccepteerd. Ferry ergert zich altijd aan uitspraken als ‘dermatologisch getest’. Dat is ook zo’n ruk uitdrukking. Het betekend dat het op een huid getest is. Maar niet dat het goed of slecht is, of dat het helemaal niets doet. Het is getest op de huid. That’s it. Hetzelfde geldt bij ‘Blind getest’. Okee, mensen hebben dus zonder dat ze wisten wat het was getest. Dat iedereen niet voor het huismerk voor AH heeft gekozen staat er niet bij. Dat iedereen het vies vond.. staat er niet bij. Alleen dat het getest is, niet wat de uitslag van die test was. Dan vind ik ‘gewoon bij Albert Heijn’ een stuk charmanter en zonder pretenties. Overigens koop ik gewoon mijn boodschappen bij mij Appie omdat het zo lekker dicht bij is. Misleiding is namelijk gewoon geworden, en ik ben daar niet bijzonder in.

Als je amerikaan ben stem je op Mc Cain of Obama. Dat is ook blind getest, want je weet absoluut niet wat je krijgt als er gewonnen is. Wat er gezegd moet worden om te winnen heeft niet veel te maken met wat je doet nadat je gewonnen hebt.

Als je fraude pleegt bij je bedrijf, dan krijg je straf. Als je met miljarden van anderen gokt... krijg je vaak nog gewoon je bonus. Ik heb het over de krediet crisis. Die heeft Arcencus overigens ook getroffen. Wij deden de integratie tussen arbodiensten van ABN Amro en Fortis. Natuurlijk is dat project nu stop gezet. Het goede nieuws is dat we wel twee nieuwe opdrachten hebben en er dus wel uit komen. Vandaag hebben we weer een solicitatiegesprek gehad. We willen groeien. Moeten groeien. Het is erg druk de laatste tijd, en soms is het best moeilijk te schakelen tussen alle projecten en werkzaamheden. Gelukkig produceer ik wel en dat voelt in ieder geval goed.

Leon groeit ook. Hij weet meer kan meer en is in zijn peuter-pubertijd. Lief en onredelijk wisselen elkaar snel af, hoewel lief ruimtschoots de overhand heeft. Wel is hij standaard zes uur in de ochtend wakker en samen met de werkstress kom ik zodoende een ongezonde dosis slaap te kort. Tussen al die drukte door doe ik nog wel een hoop. Van schuur beitsen tot de deurbel maken. Van administratie tot het regelen van zaken zoals een nieuwe vloer en de (zakelijke) financien. Als Cindy gaat slapen speel ik meestal nog een spelletje op de PS3. Wat een machtig apparaat is dat!

Dat het druk is merk je ook aan mijn dagboek en fotoboek. Er is al een maand niets gebeurt. En ook nu pers ik er wat te schrijven uit.

Genoten heb ik van het weer de laatste weken! Maar nu is het bar en boos. Ik hoop dat het een strenge winter wordt met veel zon en dat daarna er snel een heerlijke lente komt.

3 November ga ik trouwens naar een concert van Leonard Cohen in de Ahoy. Met mijn tanten en mijn moeder, haha! Nouja. Gelukkig kan het nog!

Henri

~~~~
There's no place like 127.0.0.1
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: