4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 De laatste loodjes IV
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 29 Apr 2009 :  22:51:09  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Leuk dat ik weer over hetzelfde onderwerp kan schrijven als de vorige keer ( http://www.4xs.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=548 ). Cindy is mijn held en ze doet het nog erg goed. Weer zijn haar voeten opgezwollen -jaja, niet alleen haar voeten- maar voor de rest gaat ze nog winkelen, is ze actief en eigenlijk wel happy. Van de week kwam ik op zolder en toen had ze deze foto op het bureaublad gezet:

En ik werd er even door weggeblazen. Als het gaat zoals met Leon dan komt haar figuur wel weer terug, en zo niet... Ik hou van mijn schat en vind haar mooi, maar zoals ze is op deze foto... dat was ik vergeten. Wel mooi!

Werk nu een maandje weer als ZZP-er en het gaat best okee. Het geeft in ieder geval wel meer rust en niets moet. Als ik een paar keer laat was voelde ik me opgelaten en je moet aan compagnons toch verantwoording afleggen.

Verder heb ik net mijn nieuwe telefoon in gebruik genomen. Ik had een smart phone van HTC, maar dat hele windows mobile is niet echt mijn ding. Je moet gewoon kunnen bellen en contactpersonen kunnen synchroniseren. Daarnaast is een telefoon zo leeg en met een touchscreen heb je vaak nog twee handen nodig ook. Ik vind het concept van een mobiele telefoon machtig, en ik weet dat telefoons een nog grotere rol gaan spelen in de toekomst, maar voor nu heb ik voldoende aan de telefoon waarvoor ie bedoeld is.

Leon maakt weer allemaal groeidingen mee. Hij praat een stuk beter, weet verdomd veel, kan heel veel liedjes zingen en is eigenlijk gewoon erg lief en redelijk zelfstandig. Gisteren zouden we trouwens de Ka van Cindy ophalen, maar ze waren het kenteken vergeten te registreren... Nu wordt het vrijdag.

Henri

~~~~
Darkness cannot drive out darkness;
only light can do that.
Hate cannot drive out hate;
only love can do that.
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: