4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Evelien
 De eerste week
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 10 Jun 2009 :  16:40:44  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Evelien is nu een week oud. Alles liep op rolletjes, maar gisteren (eigenlijk zaterdagavond) werd Leon ineens ziek. Een half jaar lang had hij vaak niet eens een snotneus, maar nu is hij heel erg verkouden en heeft veel last van keelpijn. De hele nacht werd ie steeds wakker en moest ie heel zielig en gefrustreerd huilen. Niet alleen vond ik het heel vervelend voor hem, maar na een dag of twee is het ergste leed wel geleden. Nu ben ik bang dat hij Evelien aansteekt. Nu wil ik hem het liefst een beetje op afstand houden, aan de andere kant wil ik hem niet de verkeerde signalen geven. Ik zie het niet zitten dat dalijk Evelien ook keelpijn heeft en helemaal dicht zit. Het frustreert me enorm. Alles gaat zo lekker (en nog steeds) maar nu maak ik me weer zorgen. Leon is vandaag bij mijn moeder en ik hoop dat ie vanavond als ie weer thuis is een betere nacht heeft dan afgelopen nacht.

Evelien, onze pittige tante, is voor de rest voorbeeldig. Ze slaapt veel, maar is overdag ook wel eens alert. Van de namiddag tot en met elf uur ís avonds is ze toch min of meer de hele tijd wakker. Na de fles van elf uur gaat ze slapen en heeft ze om een uur of drie een flesje en daarna weer om zes/zeven uur. Dan slaap ze door tot een uur of tien en begint voor haar de dag zoín beetje. Zo gaat het de laatste drie dagen al en ik vind het een prima ritme!

Cindy heeft helaas wat klachten erbij gekregen. Enorme krampen in haar bekken en onderrug en ze moet rustiger aan doen. De stuwing is nagenoeg weg, maar na een weekje ben je lang nog niet de oude. Wat wel erg prettig is, is dat we best relaxed zijn. Gisteravond ben ik nog een stuk gaan wandelen en nog ergens op bezoek geweest met Evelien. Met dit heerlijke weer zeker geen straf. Uiteraard heb ik weer een hoop fotoís maar aangezien ik nu op mijn laptop werk kan ik ze nog even niet plaatsen.

Iíll keep you posted!

Henri

~~~~
Darkness cannot drive out darkness;
only light can do that.
Hate cannot drive out hate;
only love can do that.

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 10 Jun 2009 :  16:43:02  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
__
Go to Top of Page
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: