4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Toeval
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 26 Sep 2009 :  09:53:49  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Gisteren 25 September 2009 heb ik mijzelf laten steriliseren. Reken maar dat ik zenuwachtig was! Voor een man is snijden in je ballen toch wel één van de grootste nachtmerries. Ik moest op mijn rug gaan liggen en er werd wat alcohol over me heen gespoten (ik dacht; doe mij een slok), dan komt de doktor binnen die het gaat doen. Ik ging sneller praten en zij probeerde me af te leiden. Eerst krijg je een prikkie en meteen daarna begint hij al te snijden en hoor ik een ‘plok’ van het eerste stukje zaadleider wat verwijderd is. Snel, want ik lag er nog geen vijf minuten. De andere kant ging nog sneller en de doktor zij dat hij recordhouder was. Ik dacht bij mezelf dat ie bij mij rustig aan moest doen, ik had geen afspraken meer en stel voor dat het te snel ging?!

Toen ik opstond was ik een beetje duizelig. Voor mijn gevoel vooral om wat er in mijn hoofd afspeelde, maar de assistent zei dat het ook echt wel van het opereren was. Net voordat ik het ziekenhuis uitstrompelde (ja, zo liep ik, mannen zijn geen helden) kwam Cindy al aanlopen. Al snel begon de pijn te komen en ik heb best wel wat paracetamolletjes genomen. Op een gegeven moment was het een gevoel alsof ik een trap in mijn ballen had gehad en dan dat zeurderige gevoel in je onderbuik. Ik heb veel op bed gelegen en toen iedereen weg was (Cindy, haar moeder & de kinders) ben ik gaan gamen op de PS3. Dat hielp fantastisch! Je aandacht is dan volledig daar en dan voel je niets meer.

Nu is het zaterdag, de volgende dag en het gaat al een stuk beter. Nog steeds wel wat trekkende pijn en ook het zeuren voel ik ligt. Heb geen paracetamol ingenomen en kijk wel hoe het gaat. Vrijdag heb ik natuurlijk niet gewerkt en de deadlines liggen er nog wel. Cindy is nu naar de gym met Leon en Evelien doet een tukkie. Het is overigens wel een klein beetje blauw en opgezet, maar ziet er verders netjes uit. Ik was/ben vooral bang voor bijwerkingen of langdurige last (je leest zo eens wat op het internet), maar buiten dat is het in ieder nog wel te doen.

Maar nu! Ik zat dus gisteravond op de bank met Cindy naar Gooise Vrouwen te kijken, en wat zie ik! Na een grap van Martin laat Evert Lodewijkx zich ook steriliseren omdat ie niet opnieuw vader wil worden. Op de dag dat ik dus mij laat “helpen” (en dat gebeurt maar één keer in je leven!) komt het ook nog eens op tv bij de enige serie die ik überhaupt kijk op televisie. Als dat geen toeval is?! Ik kon me in ieder geval goed inleven in Evert (nadat ie op de bank bij Uroloog zit). Het was in ieder geval erg grappig.

Henri

~~~~
Darkness cannot drive out darkness;
only light can do that.
Hate cannot drive out hate;
only love can do that.
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: