4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Speciaal
 Peru
 Melanie met Henri 2
 Forum Locked
 Printer Friendly
Author Topic  

hugonius
Nieuw forum-lid

Netherlands
2 Posts

Posted - 16 Oct 2001 :  00:51:41  Show Profile
De enige man met een danscirkel van 3 meter was henri, omdat zelfs de cusco vrouwen chagrijnig werden van Henri zijn verhalen over Malinka. Zij heeft hier inmiddels de naamsbekendheid van cruijff...Dus geen zorgen over de ontmoeting.

Na een aantal vermeldingen op deze site wordt het toch tijd om een brabants lichtje te laten schijnen op het zooitje ongeregeld uit het westen.

Zoals daar zijn: De joker, die rustig als een poema, de kat uit de boom kijkend ineens vernietigend kan toeslaan op de cuscoaanse dansvloer. Als de stofwolken zijn opgetrokken zijn er gemiddeld een tweetal peruaantjes verdwenen (toevallig? altijd females).
Vervolgens Marc, the toiletman, die zich na wat feacale aanloopproblemen in cusco ontpopte als een keiharde player: niks nie slapen na de incatrail, maar volle bak de mayonaise dansend harten breken in de laatste nacht cusco.

Dan de wolf in schaapskleren: Wilco. De man van de grote lijnen, nauwkeurig de reisschemas in de gaten houdend, trok hij op een onverwachte avond zijn wollen pak uit en danste een dans waar nu (2 weken later) cusco nog de mond van vol heeft.... Het vrijgeven van de fotos van dit hondsbrutale spektakelstuk bevind zich nog in de onderhandelingfase.

Henri tenslotte maakt de chaos van de combinatie van dit clubje compleet. Ik wist de naam van zijn vriendinnetje eerder dan zijn eigen naam, en met een aantal weergaloze filmimitaties lijkt een acteercarriere een kwestie van tijd (pussy sell out!!!!)

Boys, we hebben erg met jullie gelachen, en dat zal zeker een vervolg krijgen in holland. We drinken er nog 1tje in the plane (zelfde vlucht) en morgenavond zullen we nog een keer de honeurs waarnemen in cusco, met jullie groeten.

Brabant, cusco

hugo

Malinka
Nieuw forum-lid

Netherlands
11 Posts

Posted - 16 Oct 2001 :  13:34:26  Show Profile  Visit Malinka's Homepage
Dat doet me allemaal goed om te lezen, Hugo. Vooral over Henri z'n danscirkel van 3 meter.
Hij schreef het wel naar me, maar je weet het maar nooit.
Goed om het van een ander te lezen

Je schreef over z'n filmimitaties. Laat me raden. "What's a gun doing in your trousers." "It's for protection." "Protection for what, the German?"
Ik ken het. Maar dan elke dag.

Nou, nog twee daggies en he's all mine.
Groetjes Malinka.

Go to Top of Page
  Topic  
 Forum Locked
 Printer Friendly
Jump To: