4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Speciaal
 Peru
 Back maar nog geen foto's
 Forum Locked
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 22 Oct 2001 :  00:36:19  Show Profile  Visit Henri's Homepage
Het is nu zondag en ik begin een beetje te wennen aan de luxe thuis. Drinken uit de kraan, een groot schoon en warm bed. Harde warme straal in de douche, maar bovenal... Malinka !!!!

Ik heb wat digitale foto's klaar en ze staan onder water al op de site. Ik zal morgen de tijd vinden om ze erop te zetten inclusief commentaar. De foto rolletjes heb ik weggebracht en verwacht ik woensdag op te kunnen halen. Dan begint het bekijken en het scannen en ik verwacht dat ik deze foto's (de leuke altans) niet voor volgende week op de site te zetten.

Ik ben blij dat het aantal leden de laatste weken is toegenomen en wil graag het bezoek op dit forum houden. Als je ideeen heb hoe ik dat kan doen, please please please reply op dit topic.

En kijk ook eens op de nieuwsberichten (incl. archief) op de site zelf, daar zit meer tussen dan je denkt. En Marc, Jeroen en Wilco zullen ook nog de rest van de verhalen op dit forum plaatsen.

Alles is overigens goed gegaan. Het mountainbiken en de vlucht terug. Heb nog wel ff voor dood gelegen na dat mountainbiken, maar dat was een voedselvergiftiging. Lag ik daar op straat bij het eindpunt. Op de grond op een dekentje en Jeroen die bij me bleef zitten. Ik kon niet meer bewegen en was ff bang dat mijn lichtje uit zou gaan.

Daarna heb ik nog een serieuse poging ver-schijten en ver-kotsen gedaan, maar de volgende dag (de dag dat we vlogen) was ik slap maar een stuk beter. Hele dag alleen nog maar Cola gedronken, en verder geen last meer gehad. De reis terug was een stuk beter als de reis heen. Heb er maar een paar uur van meegemaakt, ik heb nog nooit zo goed geslapen in een vliegtuig. Hielp het wel dat we bij de nooduitgang zaten en we dus eindeloze beenruimte hadden.

Op de luchthaven nog Ron, Willem & Hugo ontmoet. Hugo zou met ons terugvliegen, maar had onder druk toch een week verlengt. Alleen kon dat niet bevestigd worden door Iberia en was hij dus toch gedwongen om met ons mee te vliegen naar Nederland.

Echter, een dag of wat daarvoor waren ze twee Peruaanse meisjes tegengekomen, en bij wijze van afscheid zijn die ook naar de luchthaven gekomen. Ron en Willem hadden inmiddels een binnenlandse vlucht naar strand en zon geboekt en hun tassen direct ingechecked. Bleken die meisjes goede contacten te hebben en konden ze TOCH de vlucht een week uitstellen voor Hugo. Als dank moest ie natuurlijk wel die avond presteren in Lima, en dat kan Hugo natuurlijk niet zonder zijn drinkemaatjes. Die moesten dus weer de reis uitstellen en de ingecheckde bagage zien terug te halen..... Het is ze allemaal gelukt.

Heb vandaag een mailjte van Hugo gehad dat het weer lekker was, de golven hoog en dat de meisjes een weekendje vanuit Lima waren overgekomen. Sjieke boel!

Hehe, nou hoop ik dat ie wel realiseert dat er ook nog een vlucht van Madrid naar Amsterdam is, die moet worden omgezet..... (HINT HINT HINT (voor Hugo altans))

Als je dit leest Hugo, ik gun je je lolletje hoor!!

En morgen meer (foto's),

Henri

Topic  
 Forum Locked
 Printer Friendly
Jump To: