4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Malinka
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 22 Oct 2001 :  01:37:38  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Het is zondag, of eigenlijk net maandag geworden en voordat ik mijn mandje in ga wil ik toch nog wat in mijn dagboek kwijt. Heb ook net nog een klein stukje over Peru geschreven, maar ik weet wat ik hier nog ff kwijt moet....

Ik ben verliefd.

In peru was ik de laatste dag ziek (voedselvergiftiging), en door de hoogte had ik nogal wat bloedneuzen. Nu was het allemaal niet zo schoon in Z-Amerika en had ik wat wondjes rond mijn neus en mond. Ik was bang voor een koortslip en uiteraard was het dus niet zoenen toen ik terug kwam in Nederland en ik Malinka eindelijk kon bespringen.
De volgende dag direct naar de doktor gegaan, maar die kon me gelukkig geruststellen. Het was gewoon een bacterie en geen virus zoals bijvoorbeeld een koortslip. Hij heeft me een zalf gegeven en nu zie je er zo goed als niets meer van. Probleem opgelost.

Dit is de 1e nacht dat Malinka niet bij me slaapt. Moet morgen nog ff naar Verkerk toe en we wonen niet samen dus....
Maar de afgelopen drie nachten waren super!! We hebben heerlijk van elkaar genoten en het was beter dan Malinka of ik van te voren had voorgesteld. Zij was nogal zenuwachtig of de dingen zouden zijn zoals ze waren voordat ik naar Peru ging en ook ik vroeg me af of het 'weer' zou klikken. Een gezonde spanning die onterecht blijkt. We hebben het echt heel gezellig en lekker gehad en zaterdagochtend werd ik wakker en keek ik naar haar.

Het gevoel wat ik kreeg was heel speciaal, en ik weet zeker dat ik dit niet eerder heb gevoelt bij een meisje. Ik ga niet precies uitleggen wat voor een gevoel het was, maar het was in ieder geval heel lekker en ik weet ook dat we het allebei hebben. Maar mijn gevoel van verliefheid en houden van is meer dan het al was en dat heb ik haar ook gezegd.

Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: