4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Leon is los!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 16 Jun 2010 :  21:52:23  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Leon fietst nu zonder zijwieltjes en hoe! De eerste keer twee meter achter hem aanlopen… klaar.

http://www.4xs.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=766

En de tweede dag zijn we zelfs een rondje om het noord AA gefietst (7 KM). Dan ging zo gemakkelijk dat ie nog een rondje wilde, en dat terwijl we ook nog een boswandeling hadden gemaakt. Hij slaapt al meer dan een jaar niet meer, maar heeft daarnaast ook gewoon veel energie. Evelien lijkt ook veel energie te hebben en kan echt vechten als een amazone. Ze begint nu te lopen aan het handje en probeert van object naar object te gaan zonder met haar handen de grond te raken. Daar zit nu dus ook vaart achter. Ze kan ook al een paar woordjes soort van zeggen: Kijken, Dag! (met zwaaien), Eten, pappa & mamma.

De laatste dagen voor de vakantie is het uiteraard spitsuur, maar dat drijft me ook en de laatste twee dagen waren de meest productieve van het jaar. Vind het wel een pittige periode. Hard werken, hele intensieve kinderen, Cindy wil ook aandacht en veel randzaken die ook gedaan moeten worden. Daarnaast ben ik bezig echt mijn werk te veranderen alleen gaat dit niet vanzelf. Ik geloof wel dat als je wilt veranderen je alleen maar veel aan die verandering hoeft te denken om deze te laten groeien en ontstaan in de werkelijkheid.

Ondanks dat het af en toe als een tropenjaar voelt ben ik wel erg blij met Cindy. We hebben eigenlijk geen ruzie, hooguit irritatie en kennen elkaar best goed. We zijn een goed team en vullen elkaar goed aan. Ik twijfel ook nooit aan haar en is een grote zekerheid voor mij en dat is toch wel een heel erg comfortabel gevoel. Je kunt niet alles vinden in elkaar, en dat doen we ook niet, we zijn ook best verschillend, maar voor het grote deel is het gewoon een groot feest….

Henri

~~~~
'Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt.

Abraham Lincoln
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: