4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Speciaal
 Peru
 Foto's (deel 1)
 Forum Locked
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 28 Oct 2001 :  16:49:50  Show Profile  Visit Henri's Homepage
Hehe, eindelijk. Een zondagmiddag en tijd voor wat foto's met commentaar.

Deze foto is gemaakt in Bolivia op de zoutmeren. Ik vind hem errug stoer. De foto is gemaakt door Jeroen ingescanned en gemailed. Van links naar rechts: Marc, Jeroen, Henri & Wilco.

Dit is in de fameuse disco 'Xcess'. De kwaliteit van de komende foto's is wat minder. Ik had een bestand met 50 foto's en de betere kwaliteit foto's heb ik weggegooid en het kleinste formaat gehouden. Ik had anders moeten kiezen, maar ja, so be it. In het midden zie je Ron de 'nachtburgermeester van Cusco'. Hij vertelde ons de ongelovelijke verhalen over Cusco toen we nog in Arequipa waren. We namen het eerst nog met een korrel zout, maar al snel kwamen erachter dat het 'ernst' was .

Jeroen op jacht in de Xcess.

Jeroen heeft beet.

Pas op Jeroen, dalijk wordt je nog verliefd !

Kijk Marc heeft ook beet (hehehe). Dit is Milli.

Ook Wilco weet van wanten. Dit is de onschuldige versie.... de naughty one is nog steeds in onderhandeling.

Dit is Cusco van boven. Genomen op de dag dat we gingen paardrijden.

Tja, wie niet horen wil moet maar voelen. Ofwel, van paardrijden krijg je energie...

Raymond
Moderator

137 Posts

Posted - 29 Oct 2001 :  19:37:19  Show Profile  Visit Raymond's Homepage
Dudes!

Kick-ass foto's! Eindelijk een beeld bij alle verhalen. Nice chicks.

Zit momenteel in Santa Monica in een of ander internet cafe met zeer lousy internet verbinding en mogelijkheden (kan m'n echte email niet eens checken; kan de instellingen niet veranderen). We hebben een Chevrolet Camaro Convertible gehuurd, en we kunnen dus lekker met open dak rijden (en dat is het merken aan m'n schedel ). Eergisteren via Monterey, Carmel, en Santa Barbara, hier naar toe gekomen.
Zit in een zeer relaxed motelletje aan zee in het centrum van het centrum van Santa Monica. Lekker tempje hiero (24 gr., geen regen), dus vermaak me wel. Het is Halloween hier, en er lopen allerlei verklede gekken op straat hier 's avonds. Vanmiddag rondje Beverley Hills en Hollywood doen, hebben we dat ook weer eens gezien. Morgen off naar San Diego.

BTW: San Francisco is een van de mooiste steden die ik tot dusver gezien heb. De vrouwen sucken daar alleen.

Enniewee, het forum heet 'Peru' en ik wil er geen US reisforum van maken, dus stop... . Tijd is bovendien ook op. Je hoort het wel. Net zoals ik de verhalen uit Peru, waar ik zeer benieuwd naar ben.

Cya! Ik ga weer wat silicoon spotten (wat simpel is hiero)
R.

Go to Top of Page

wimmel
Nieuw forum-lid

Netherlands
2 Posts

Posted - 03 Nov 2001 :  16:57:54  Show Profile

Olla Chico`s,

Que pasa? Muy bien y tranquillo a qui! Zoals je ziet oefen ik nog steeds mijn Spaans... Goeie foto`s heren! Met name die van Jeroen is erg geslaagd. ( jullie zijn toch geen rockband begonnen hè... ) Ben zeer benieuwd naar de rest. Gisteren hebben Ron en ik alle foto`s van de laatste weken bij elkaar geharkt en op 1 master CD geplakt. Volgens mij zit daar interressant materiaal tussen. Volgende week ben ik weer in Ollanda en hopelijk kunnen we dan op korte termijn eens ff fijn reunien!

Groeten & tot Sinas!

Wimmel

Go to Top of Page

Marc
Moderator

Netherlands
18 Posts

Posted - 21 Nov 2001 :  12:11:29  Show Profile  Visit Marc's Homepage
Your Harold Hey?

KOM OP MET DIE DIGITALE FOTO'S OP DE SITE.
Er gebeurt helemaal niets meer op Peru.4xs.nl

Marc

Go to Top of Page
  Topic  
 Forum Locked
 Printer Friendly
Jump To: