4xs Forum
4xs Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Algemeen 4xs
 Dagboek
 Happy New Euro !!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Topic  

Henri
Administrator

Netherlands
915 Posts

Posted - 01 Jan 2002 :  16:19:04  Show Profile  Visit Henri's Homepage  Reply with Quote
Happy New year!!

Vreemde avond. Voor twaalven bij Malinka geweest, maar ook nog ff een bakkie gedronken bij Mikaman. Nix gewonnen met de oudejaarsloten die Malinka en ik gekregen hebben van mamskibeat met kerst . (Malinka fl 20,-)

Na twaalven natuurlijk iedereen nieuwjaar wensen en vuurwerk kijken. Om half twee ff naar damplein geweest in Leidschendam. Errug rustig en geen bekenden tegengekomen. Wel met Ray en Malinka gekeken of we konden pinnen, ik had nog maar een tientje bij me... Pinnen ging niet.

Op weg naar Scheveningen wel een werkend pin automaat gevonden en zodoende konden we onze eerste papieren 's aanschouwen. Om half drie waren we al weer thuis, maar slapen??? Nee hoor! We hebben het nieuwjaar passend in intieme omgeving gevierd !

Uiteindelijk is het nog vijf uur geworden. TMF had een gave jaarmix (van 1998?!?)
En deze hebben we meteen ook maar gedownload.

Gek genoeg was ik elf uur in de ochtend al klaar wakker en heb ik een groot deel van 'The Client' gelezen. Daarna voor Malinka en mij tosti's gemaakt en toen belde m'n vader, die hoorde net dat hij nog een jaar langer in Singapore blijft. Het is nu bijna vier uur en ik ga zo naar Michel en Margo voor de nieuwjaarsborrel.

Vanavond weer rustig aan en morgen gewoon weer aan het werk....
Goede voornemens zijn passee, toch heb ik ze. Dit jaar ga ik nog meer aan mijn zelfontwikkeling doen. Meer leren, meer schrijven, en nee, niet meer geld verdienen .

Henri
  Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To: